نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

کار سیلوا و استقلال به شکایت نمی‌رسد

  • کد خبر: ۱۶۴۴۶۳
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کار سیلوا و استقلال به شکایت نمی‌رسد
بر اساس قرارداد تنظیم شده بین رافائل سیلوا و باشگاه استقلال، باشگاه موظف است مالیات این مدافع برزیلی را پرداخت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دو قرارداد بین رافائل سیلوا و باشگاه استقلال در اسناد باشگاه موجود است. در نسخه فارسی مالیات بازیکن برعهده بازیکن است، اما در نسخه انگلیسی تاکید شده که باشگاه می‌بایست، مالیات رافائل سیلوا را پرداخت کند که به طبع در قرارداد با بازیکن و مربی خارجی آنچه مورد قضاوت قرار می‌گیرد، قرارداد لاتین است.
مدافع برزیلی استقلال که مثل کوین یامگا و ریکاردو ساپینتو بعد از دادن نوتیس می‌توانست، اردوی تیم را ترک و از باشگاه به فیفا شکایت کند، این بار هم قصد شکایت از باشگاه استقلال را ندارد و تنها تاکید دارد، باشگاه طبق قرارداد به نسخه انگلیسی موظف به پرداخت مالیات وی می‌باشد و این کار را باید انجام دهد تا زمان خروج از تهران در پایان مسابقات دچار مشکل نشود. البته این خود جای مسئله است که چرا قرارداد فارسی و انگلیسی این مدافع برزیلی با هم فرق دارد و این مشکلی است که از گذشته به مدیریت جدید به ارث رسیده است.
چگونگی عقد قرارداد با بازیکن و مربی خارجی یکی از چالش‌های فوتبال ایران بوده و موجب آسیب‌های زیادی برای فوتبال باشگاهی و ملی شده و همه این‌ها به این دلیل است که باشگاه‌ها از مشاور حقوقی بین المللی برای عقد قرارداد استفاده نمی‌کنند و جالب اینجاست بعد از ایجاد مشکلات مسئولان حقوقی مصاحبه می‌کنند و می‌گویند در جریان قرارداد‌ها نبوده اند. به طور مثال در قرارداد مارک ویلموتس صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی وقت فدراسیون فوتبال مصاحبه کرد و گفت در جریان قرارداد مارک ویلموتس نبوده است. اخیرا هم فرشید سمعیعی مسئول وقت حقوقی باشگاه استقلال مصاحبه و تاکید کرده در جریان قرارداد رافائل سیلوا نبوده است! در حالی که مهمترین کار مسئول حقوقی در فدراسیون فوتبال و باشگاه نظارت بر قرارداد‌ها و حتی چگونگی تنظیم متن قراردادهاست.
جالب اینجاست طبق قانون فدراسیون فوتبال و تاکید به باشگاه‌ها بر عهده گرفتن مالیات بازیکن و مربی از سوی باشگاه‌ها خطاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->